Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za čtvrtletí.
PŘI NÁKUPU NAD 1000 Kč
DOPRAVA ZDARMA
- Úvod
- Vše o nakupování
- Reklamace
REKLAMAČNÍ ŘÁD
1. Záruční podmínky
Záruční lhůta začíná běžet v okamžiku převzetí zboží kupujícím.
Kupující musí vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní později, nemusí být reklamace uznána.
2. Postup při reklamaci zboží
Zboží zašlete na adresu:
Tulipánshop - Pavel Malec
Mírovka 107
Havlíčkův Brod 58001
Ke zboží přibalte vyplněný reklamační protokol a kopii dokladu o jeho nákupu. Zboží zašlete doporučeně a uschovejte si doklad o jeho odeslání. Zboží před vrácením peněz či výměnou musí projít kontrolou a proto ho nikdy neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata.
3. Vyřízení reklamace
Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů ode dne jejího uplatnění.
Reklamace se řídí platným reklamačním řádem.
Pokud bude reklamace uznána, vystavíme Vám opravný daňový doklad a částku zašleme zpět na váš účet, případně nabídneme jiné zboží.
Pokud se bude jednat o opravitelnou vadu, bude opravené zboží zasláno na vaši adresu.
4. Všeobecná ustanovení
Práva z vadného plnění viz odstavec 5 Obchodních podmínek.
Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese viz odstavec 2 tohoto Reklamačního řádu. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.
Práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady upravuje reklamační řád prodávajícího.