Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za čtvrtletí.
PŘI NÁKUPU NAD 1000 Kč
DOPRAVA ZDARMA
REKLAMAČNÍ ŘÁD
1. Záruční podmínky
Záruční lhůta začíná běžet v okamžiku převzetí zboží kupujícím.
Kupující by měl vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní později, nemusí být reklamace uznána.
2. Postup při reklamaci zboží
Reklamované zboží zašlete na adresu:
Tulipánshop - Eva Malcová
Lipnická 880
Havlíčkův Brod 58001
Pro reklamaci doporučujeme použít reklamační formulář, který si můžete stáhnout zde.
Zboží zašlete na naši adresu a uschovejte si doklad o jeho odeslání. Před vrácením peněz či výměnou musí zboží projít kontrolou a proto ho nikdy neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata.
3. Vyřízení reklamace
Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů ode dne jejího uplatnění.
K uznané reklamaci vystavíme opravný daňový doklad a částku zašleme zpět na váš účet, případně nabídneme jiné zboží. Pokud se bude jednat o opravitelnou vadu, bude opravené zboží zasláno na vaši adresu.
4. Všeobecná ustanovení
Práva z vadného plnění viz odstavec 5 Obchodních podmínek.
Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese viz odstavec 2 tohoto Reklamačního řádu.
Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávajícímu dojde od spotřebitele projev vůle uplatnit reklamaci.
S uznanou reklamací vzniká kupujícímu i právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva viz § 1924 OZ. Neuplatní-li však právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, právo se nepřizná, pokud prodávající namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.