Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 9-16 hod.)
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 000,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
05.05.2023
Nová kolekce je tu!
Vážení zákazníci, postupně doplňujeme jednotlivé kategorie produkty NOVÉ KOLEKCE! Prohlédněte si PONČA a PAREA, které jsou již aktualizované. Vše os... číst celé
03.02.2023
Dárkové předměty z leštěného onyxu
     Nechte se inspirovat některým z překrásných dárků ručně vyráběných z leštěného onyxu. Každý kus je originál, který může potěšit milovníky výjimeč... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za čtvrtletí.

Doprava a platba

 

 

     PŘI NÁKUPU NAD 1000 Kč

DOPRAVA ZDARMA

 

 

 

 

 

            

 

 

 

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

1. Záruční podmínky

Záruční lhůta začíná běžet v okamžiku převzetí zboží kupujícím.

Kupující by měl vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní později, nemusí být reklamace uznána.

2. Postup při reklamaci zboží

Reklamované zboží zašlete na adresu:

Tulipánshop - Eva Malcová

Lipnická 880

Havlíčkův Brod 58001

 Pro reklamaci doporučujeme použít reklamační formulář, který si můžete stáhnout zde

Zboží zašlete na naši adresu a uschovejte si doklad o jeho odeslání. Před vrácením peněz či výměnou musí zboží projít kontrolou a proto ho nikdy neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata. 

3. Vyřízení reklamace

Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů ode dne jejího uplatnění.

K uznané reklamaci vystavíme opravný daňový doklad a částku zašleme zpět na váš účet, případně nabídneme jiné zboží. Pokud se bude jednat o opravitelnou vadu, bude opravené zboží zasláno na vaši adresu.

4. Všeobecná ustanovení

Práva z vadného plnění viz odstavec 5 Obchodních podmínek.

Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese viz odstavec 2 tohoto Reklamačního řádu.

Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávajícímu dojde od spotřebitele projev vůle uplatnit reklamaci.

S uznanou reklamací vzniká kupujícímu i právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva viz § 1924 OZ.  Neuplatní-li však právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, právo se nepřizná, pokud prodávající namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.

 

          

Cestování

 

 

Vyzvednutí objednávek

Osobní převzetí objednávek:

Obchod TULIPÁN

 

Horní 198, Havlíčkův Brod

Po - Pá 9 00 - 17 00                          

Kontakty
Logo
tulipanshop.cz
(Po-Pá, 9-16 hod.)
Copyright © 2019-2023 Tulipánshop
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz